sobota 2. srpna 2014

Červenec 2014.

Chvilku trvá než se doma zaběhneme do prázdninového režimu.Kocour nás ráno příliš brzy budí a já jsem nervozní z výsledků.Nakonec se ve stanovený den nic nedozvím -letní provoz.Mladí si odvezli kocoura,my se konečně vyspaly.A mohly jsme vyrazit.Sice zase Praha a nejdřív doktor,ale pro mladou důvod k radosti.Jediným kazem bylo,že ji nenabíraly a mladá z toho byla úplně rozhozená.Hlavně chtěla nabírat i svůj nový volant -což nebyl pro empatickou sestru žádný problém.Takže jsme odcházely spokojené obě.A protože dnešní kontrola probíhala netradičně ve čtvrtek konečně jsme navštívily muzeum A.Dvořáka.Trochu jsem pochybovala,že by to mladou zaujalo.Ale nakonec seděla neuvěřitelně dlouho se sluchátky na uších,poslouchala díla A.Dvořáka a byla nadšená.Další naše cesta vedla na Vyšehrad -i tady už jsme byly.Ale turistické známky jsem v té době nesbírala a ten pohled se neomrzí.Prostě byl to hezký výlet.Na druhý den jsem se konečně dozvěděla verdik z punkce štítné žlázy.Výsledky jsou hraniční takže žláza musí ven.Já se mám rozhodnout kde chci být operována a jestli celou nebo jen problematickou část.Ten den jsem si musela koupit víno.Na druhý den se mi to pořád mele v hlavě a já neuvažuji.Celý den děsí bouřkami a já se s mladou vydám na dlouhou procházku pod velké stromy.A když se to začalo hnát strachy šílím a ženu to nebohé dítě do bezpečí.Než jsme došly domů musely jsme se asi 3 krát schovat.Neděle a další pozvání na zahradu rodinného domu.Dnes ozvláštněno prohlídkou mini ZOO a stanem.






































Týden začínáme návštěvou knihovny.Poslední termín na beztrestné vrácení a naděje,že ty další opravdu v klidu přečtu.Udělalo se velmi letně a protože předpověď na další dny je všelijaká razíme poprvé na koupaliště.Nakonec to bylo fajn i když jsem tam šla s pocitem,že musím.Zatím jsem se s lékařkou domluvila co chci a ona mě přepošle přímo k lékaři co by mě měl operovat.Tak zase to nesnesitelné čekání.Plácám se v tom obstojně.Snažím se mladé nepokazit prázdniny -i z práce jsem se na léto omluvila.Ale až ve čtvrtek seberu sílu na delší výlet.Jedeme do Zruče nad Sázavou.Mladá je neuvěřitelně hodná a já neuvěřitelně ospalá.Bojuju s tím celý den.Mají tu zámek a v něm expozici panenek.Nakonec to bylo hezké i přes tu mou únavu.Mladá má pocit,že se něco děje.Zbytek týdne se donutím k úklidu,skoro generálnímu.Spousta procházek,nějaké to učení,večer koukám na DVD.

























Další týden začínáme kontrolou na gynekologii.Obě.Mladá oproti minule šíleně vyvádí a já jsem připo...strachy,že něco nebude ok.A ten pocit,že jí nechám trápit je k neunesení.Odcházím s žádankou na mamograf a další 14 dní strachu než budou výsledky.Stavujeme se i na neuro pro léky.Nějakým způsobem jsem zazdila kontrolu -nechápu jak.Tak máme i tady termín a konečně se může domů.Tady poslední přípravy.V úterý brzy vstáváme a jedeme vyzvednou kamarádku se synem.Ta co s ní trávím čas při čekání ve škole.Konečně jsme to uskutečnily.Přes nervozitu která mě přemohla je za chvíly všechno tak jak má být.Přirozené,uvolněné.Děti se střídají u PC.Oběd,odpočívání a vyrážíme ukázat město.Nakonec jdeme s dětmi i do Barbory a vystoupáme až na ochoz.Zastávka v parku,zmrzlina a nekonečná debata.Doma si k večeři necháme přivézt pizzu.Potom ukládáme postupně děti a do hluboké noci kecáme na balkoně při slaďoučkém likéru.Na druhý den zvládneme krátkou procházku po nejbližším okolí.A po obědě je vyprovázíme na vlak.Bylo to příjemné vytrhnutí ze samoty.A zase procházky a v pátek i sobotu trávíme na koupališti.Už je to ke konci pro mě náročné.A ač v neděli vedra dosahují vrcholu já to dnes vzdávám.Po ránu jdeme nakoupit pití a celý den trávíme v zatemněném bytě.A je nám fajn.


























A další horký týden.U nás na náměstí stojí piáno.Mladá si zahrála už v Praze,Olomouci a tak nesmí chybět ani tohle.Je nadšená.Když už jsme ve městě okoukneme i výstavu a jde se do chládku.Vaření,uklízení,Pc,čtení.Taky trochu tvoření než zase na chvilku vylezeme ven.
Občas na mě padá depka.Ale naštěstí navečer dorazí mladý aby nám předal kocoura na hlídání a zase mizí.Jenže kocour s námi nějak moc nekamarádí -dokonce se pokusil i prchnout.Velký nákup,procházky v dusnu.Někdy si říkám,že ještě měsíc.Ve čtvrtek zase dorazí mladý.Naštěstí přespávají.Tak máme společnost při procházce.A já konečně využila poukázku do knihkupectví.Hlasovala jsem pro knihu roku a dostala za to poukázku.A tak jsem strašně spokojená ,že tu Šťastnou  knihu konečně mám.Páteční den je taková malá předčasná oslava mých narozenin.Mladý nás vyvezl na slavnostní oběd.Jídlo bylo úžasné a bonus byla domácí limonáda.Spousta povídání,taky nákup když má to auto.A konečně mě zbavil staré televize která půl roku zavazela na balkoně.Na víkend už jsme zase samotinké.Uklízím abych přehlušila pocit samoty.V neděli v den mých 46 narozenin jdeme s Terčou na zmrzlinový pohár do města.A tak utekl další z prázdninových týdnů.Jen já nějak zestárla.





































Pocit,že se nějak dlouho nic neděje ohledně mých lékařů mě vyburcoval abych byla schopná tam zavolat.Ještě tentýž den mám konečně termín a jako bonus gynekologie dobrá.Trochu ze mě opadla nervozita,že se to zase trochu pohnulo.Tak další den vyrážíme na výlet.Cílem jsou Pardubice.Já je platonicky miluji.Už od svých 17 kdy jsme tam byly s kámoškou na vandru.Chtěla jsem tam žít.Místo toho se tam usídlil na 4 roky můj syn když studoval chemickou průmyslovku a já mu záviděla.Takže se tam přiměřeně orientuji.Vystoupaly jsme s mladou na Zelenou bránu.V mezi patrech byla výstava o vzniku erbů.Potom jsme došly na zámek a z nabízených expozic jsme vybraly 2.Výstavu hraček,panenek a sekci věnované přírodě.Kupodivu příroda u mladé vedla.Měli tam tlačítka se zvuky zvířat.Na závěr trochu městského adrenalinu ve formě OC .Další dny zase ubíhají líně vpřed.Trochu sprchlo,trochu se ochladilo.Už mi dochází fantazie kterým směrem se vydat,co zase vařit,co zase dělat.
Občas mám problém usnout a potom jsem celý den k ničemu.A další se strhnu i s mladou při strašně dlouhé vycházce.Musím počkat co pan doktor a potom nějak doplánujeme zbytek prázdnin.

























1 komentář:

  1. Zajímavé výlety podnikáte. Na výstavu hraček bych jela hned. Ale u nás v okolí žádná neprobíhá.

    Kočičák je nádherný, máme také takového bílomourka Honáska. Je mu už 18 let.

    Té operace štítné žlázy se nebojte Slzičko. Mě jí odoperovali v roce 2009. Operace a pooperační období proběhlo v klidu. V nemocnici jsem byla 3 dny. Sice beru léky na ŠJ, ale kdo je dnes nebere. A hlavně je mi bez ní lépe. Nejsem tak unavená.
    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat