pátek 3. srpna 2012

Změny.

Začalo léto.Školu jsem cíleně vypustila na 2 měsíce z hlavy.A na trable s bývalým jsem si vymyslela renovaci bytu.Aby se mysl i tělo unavilo a v noci pěkně spalo.Pustila jsem se do malování.Mladá mi nadšeně pomáhala odstraňovat tapety.Miluje trhání papíru.A tohle legální strhávání se zdi pro ni bylo odměnou.Radost z části vybíleného bytu kazilo jen úmrtí našeho PC.Malá tragédie.Prostě pořád něco!
Naše první prázdninová výprava směřovala do Prahy.Částečně za lékaři a taky bráchou.Hlavně se ale jelo pro foťák.Mladá okamžitě z loga obchodu pochopila kde se nachází.Po vzoru reklam vyvolávala ,,Televize,počítače,to je moje,hi,hi,hi!"Tak ho mám!Modrý neměli.Vzala jsem zavděk červenou,když už si můžu vybrat i barvu.Zbytek dne jsme strávili ve Stromovce.Na kolečkových bruslích se tam proháněl Robert:Rosenberg:Syna až do rozpaků uvedlo,že vím kdo to je.Že by mladý puritán?




O týden později přijel mladý domů.Aby mi už jednou provždy vysvětlil,že je prostě po počítači.Měl svůj věk.Já to chápala,mladá ne.Brácha =oprava počítače.Tak jsem to musela už nějak rozseknout.Uvědomovala jsem si,že už má plné zuby mých nářků,děsí se každého telefonu,že to zase nejde.Tímto se mu omlouvám.A mladá zase měla pocit,že něco provedla a já ji trestán.Já měla těžké abstinenční příznaky.Ani knížkou jsem to nepřebila.Tak jsem investovala.Během jednoho dne syn s kamarádem zakoupil a do noci sestavoval nové PC.Jen monitor nám zůstal stařeček.Obě jsme nadšené!!Jak šlape,neseká se,nepadá to.Konečně i ta radost z foťáku je dokonalá -bez PC to bylo jen na půl.
Povzbuzené pozitivními změnami jsme se vrhly na další místnost v bytě.Obcházíme obchody a hledáme čím ještě vylepšit.Mezi procházkami,střídáním u PC hodně vyhazujeme.Bylo třeba udělat pořádný průvan.Bylo třeba trochu změny.
Až to dodělám -pustím se do sebe.





2 komentáře:

  1. Pěkné,chce to nový vítr.Také se chystám.

    OdpovědětVymazat
  2. Supér, moc chválím. Jak se dlouho nic neděje, člověk upadá do letargie;-)

    OdpovědětVymazat