úterý 4. srpna 2015

Červenec 2015.

Prázdniny.Plná nadšení,seznamu co musím a co bych chtěla.První prázdninový den trávíme doma -čekáme až  dorazí syn.Přesvatební přípravy vrcholí .Dostala jsem kytičku k svátku,švýcarskou čokoládu.A potom už jen samotné.Ale činíme se.Mladou zapojuji do domácích prací -dělá nám mléčný koktejl.Taky jsme zvládly obstarat potvrzení na tábor od paní doktorky,dvě návštěvy koupaliště.Jen to vyspávání se nějak Terče nedaří.

Další týden probíhá v podobném duchu.Něco práce,něco zábavy,procházky.Obíhám úřady,lékaře,vyřizujeme novou průkazku.Ve čtvrtek vyrážíme na první výlet do Lysé nad Labem kde se koná výstava květin a věštění.Počasí ten den proměnlivé ,ale jinak fajn.Jen TZ jsem nesehnala.Následuje den odpočívání abychom v sobotu vyrazily do Kolína na TPCA Beat festival.Konkrétně na kapelu Kašpárek v rohlíku která bavila nás obě.Popelářský song si ještě dlouho pouštíme doma.A nedělní pohádka v parku u 3 pávů zakončila týden.

V pondělí zubař -Terča vzorná ,motivována odjezdem k babičce.Hned druhý den vyrážíme.Na kratší dobu než obvykle ,ale s jasným plánem kam na výlet.Všechno povídání se točí jen a jen o svatbě,šatech.První výlet je Šumperk -jede s námy i neteř.Objevila jsem ,že v muzeu je interaktivní herna.Terce se líbí,Jolu nadchla méně.Ještě výstava svatebních šatů,procházka městem a další TZ do sbírky.Spokojenost.Další den odpočívání,tradiční návštěva Tesca.A vyrážíme na výlet.Cílem je Olomouc -Veteran arena.Jsem nadšená,že jsem to našla,Terča z aut,telefonu  kterým jsme si volaly z patra do patra.A i když horký den zvládáme náměstí s anděly a OC  -bez autíčka by to nebylo dokonalé.V sobotu si dělám radost sama sobě -jdu do kina.Sice sama -což se při 20 návštěvnících premiéry filmu Domácí péče nedá schovat.Ale stálo to za to.Plakala jsem ,smála se a byla nadšená,že vidím nový film.V neděli odjíždíme domů.Zmatky na cestě.Musíme vystoupit v Pardubicích neb jsem vlezla do rychlíku který v Kolíně nestaví.Ale Terča z toho má srandu a nějak to dáváme.

Je třeba vyřídit spoustu věcí -neustále něco objednávám a čekám na balíčky.Naštěstí to postupně přichází -prádlo do šatů,svatební dar.Taky musíme sehnat holinky a karimatku na tábor,zajít zase k zubaři.Celý týden vedro -na ten další táborový to už taková sláva nebude.V pátek dorazil syn a odvezl nás do táborové základny Zbožňov kde se koná první tábor s plaváním.5 matek,12 dětí,4 instruktorky a naše nezdolná pokročile těhotná vedoucí.Spíme v chatce s kamarádkou a jejím synem.Hned na začátku jsme rozděleni do dvou družstev a každý den se soutěží na motivy nějaké pohádky.

Zcela se ponořujeme do táborového dění.Ranní rozcvičky,snídaně pod přístřeškem ,dopolední soutěžení.Tvoříme -trička,masky,zápichy,perníčky.Dvakrát přijeli koně -ani já jsem neodolala.Jednou nás navštívili pejsci.Pro maminky se pořádaly dvě přednášky -jedna o automatické kresbě a druhá o zdravé výživě.V té době šli děti na procházku po okolí.Večer muzicírování u ohně a dlouhé povídání.Škoda jen ,že na koupání v rybníku nedošlo.Tak snad za rok.Doma dva dny peru ,ale je mi fajn.Stálo to za to.Tereza unešena ze záchodu co se nesplachuje,umývárně pod přístřeškem,ukládání do postele při baterce,chození po ránu v holinkách.A já unešena z celodenního pobytu na vzduchu,z celodenního dění a večerního přikládání do ohně.