středa 1. července 2015

Červen 2015.

Začátek měsíce přišla řada na mé kontroly u lékařů.Návštěva endrio proběhla na dvakrát.Poprvé odběr i s Terčou a byla vzorná.Dostala dárek ke dni dětí -prasátko Pepinu a já si pořídila psaníčko na svatbu.Hledání šatů pro mě zatím neúspěšné.Podruhé už k lékaři  sama.Všechno v pořádku ,ba co víc -já zhubla !!!!Terezka se zatím účastní speciálních her.A já zaplavena pocity vděčnosti,že tam mohla jet.A taky pocity,že tohle jednou skončí a jinde bude zase ta co nikam nejezdí.Další kontrola na mamografu,další uvědomění,že je třeba se začít starat o svou tělesnou schránku.Blbý je,že jak jsem si celý život připadala duševně i tělesně o hodně starší než jsem začíná se mi to otáčet.Tělo nemládne,ale tam vevnitř se probudila nějaká jiná ženská.Hádala se duše s tělem.První červnovou sobotu jdeme poprvé na koupaliště.Je to docela fajn.Já se s nad v červnu -konkrétně 6 asi nikdy nekoupala.Neděle odpočívací -někdy je potřeba i uklidit.



















Dorazily šaty.Nejsem ani nadšená ani zklamaná.V katalogu a na té pěkné paní vypadaly líp.Terezka má školní fotky.Týden utíká rychle .My si ho ještě zkrátily.Ve čtvrtek jedeme s plaváním do Zoo Praha a v pátek máme odpočívací den.Zoo bylo s hlazením želvy a bylo to v tlupě zábavnější než kdybychom vyrazily samé.Po pátečním plavání v bazénu následuje sobotní v koupališti.Stačily jsme dorazit domů než se přihnala bouřka.Bylo to tak neskutečně letní.Terezce jsem taky pořídila šaty -jenže bílé .Strašně se mi na ní líbily,nebyly drahé -na jedno použití.A tak riskuji a obarvuji do požadované barvy -ono se zdařilo.!!!Nedělní ráno se jdeme kouknout na náměstí kde probíhá kousek Kmochova Kolína.Je to nádhera  -italská a lotyšská dechová kapela.A nádherné lotyšské mažoretky.Vedle v parku probíhá šachový turnaj.Jen koukáme.Odpoledne to absolvujeme ještě jednou.Tentokrát v parku hraje naše oblíbená kapela Pískomil se vrací.Zpíváme si to celý další týden.































Z léta do podzimu.Pár hodin práce -dělám inventuru ve skladu a jsem za těch pár hodin vděčná.Zbytek týdne soustavně nakupuji -botičky pro sebe,Terče perličky na krk,čelenku do vlasů,spacáky na tábor.Objednala jsem i svatební dar -jen takovou osobní maličkost.Snažím se našetřit nějaký peníz do obálky.Ale takhle toho asi moc nenašetřím.V pátek ve škole na zahradě Léta vítání -Terčina třída se neúčastní,jiné třídy ano.Tak si to sní procházím po škole sama.Krátíme si čekání na odvoz.Klasicky ke konci školního roku jsem na pedagogický sbor naštvaná..Atmosféra houstne -děti se rozdělují na další rok do tříd ,budou změny i v učitelském sboru..O víkendu Královské stříbření.Letos samotné.A tak jen ranní průvod.Počasí se mění z hodiny na hodinu.A já která je vlastně skoro pořád jen s Terčou najednou neumím být sama jen s Terčou.A jsem na za to na sebe naštvaná.




















Krátí se to.A já začínám mírně panikařit.Jsem strašně rozlítostněná .Do toho mám svátek a syn taky.A i když se nezapomněl ozvat ,dokonce mi popřál i ředitel naší organizace -nebo možná právě proto -jsem sama sobě nesmírně protivná.Ve středu poslední plavání a další várka dojetí a smutku,že na 2 měsíce bude pauza.V pátek místo plavání ji táhnu do města na loučení s prázdninami -leč krom nafukovacího hradu se tam nic neděje.Tak alespoň zmrzlina.V sobotu ji pro změnu opět táhnu městem na akci která bude -přesně za měsíc.Nějak mě to děsí ,to moje blbnutí.V neděli už nemám odvahu vylízat ven.Vím ,že se musím sebrat ,začít fungovat.Jenže hlavu mám pořád jinde a není mi pomoci.

















Do školy jdeme ještě poslední dva dny.Vlastně bychom ani nemusely.Ale dva dny ještě můžu odpočívat.V pondělí máme posezení v cukrárně s maminkami.Zase je mi smutno.Nakupuji dárečky pro učitelky a učitele.Letos jsem se rozhodla,že podarujeme i Terčiny oblíbence.Obě máme za co děkovat - berou ji sebou když můžou na různé akce ,většinou si ji po práci vyzvedávám právě u nich.Brali se za ni aby mohla být u nich ve třídě.A i když to neklaplo ,tu snahu jim nikdy nezapomenu.V úterý už jen pro vysvědčení,předat dárečky a přes trh domů.Děláme ovocný dort.Odpoledne si šla vybrat dárek za vysvědčení.Hrající kniha.Slibuji si že budu strááášně trpělivá a dva měsíce vydržím poslouchat její zvuk.Tak vítejte prázdniny!!!!!





2 komentáře:

  1. Nádherná červnová reportáž, vidím, že se vám, holky, docela daří. A moc se mi líbí ta poslední fotka, kytičky mám ráda. Krásné léto, Slzičko.

    OdpovědětVymazat
  2. Uz nejakou dobu ctu vas blog. Vcera jsem se schodou okolonosti kolem poledne stavila v Olomouci a tam jsem vas i s Terezkou zahledla. Mely jste namireno do hrackarstvi. :) Ten svet je opravdu maly. :)

    OdpovědětVymazat