neděle 31. května 2015

Květen 2015.

Vždycky když mě ovládne pocit,že tohle psaní je nezáživné a trapné , a ani se mi už moc nechce psát ,stane se najednou tolik věcí ,že mám potřebu je vykřičet do světa.A tak křičím !!!!!Květen byl na události nezvykle bohatý.A vím,že mám neuvěřitelné štěstí ,že události jsou jen pozitivní.
Ač to na začátku tak nevypadalo.Já nesmírně unavená,zoufale se snažíc naučit se co nejvíc,trochu zkulturnit byt.Terezka si prožila školní den u hasičů a byla nadšená.A čekalo nás pravidelné soustředění s plaváním.Každoročně se nadšeně přihlásím a když se to blíží propadám panice.Vím ,že budeme obě šíleně unavené ,já občas i až depresivní.Ale zatím do toho vždycky jdu.Z odstupem času můžu říct,že to bylo fajn.Terezka se opět po roce setkala s Mikulášem a opět to bylo souznění.Hodně jsme plavali,dokonce i běhali ,chodili do restaurace na oběd,měli karneval a jako každý rok bojovali o poklad.Poslední den kdy má únava dosahovala vrcholu přijel syn aby mi odvezl tašky.A jen tak mimochodem,na Den matek nás s Terezkou pozval na svou svatbu.Můj syn se v srpnu žení!!!
















Moje mysl žije jen tou zprávou.Radost se mísí s panikou -nejsem schopná nás obléknout.Taky se musím soustředit na svou závěrečnou práci.Nakonec jsem to zvládla a jsem spokojená.Mám pocit,že žijeme ve větším chaosu než normálně.A to práce moc není.I tak na školní akci dorážím až na konec.Hlavně,že mladá byla spokojená.Víkendy se mi zdají neskutečně krátké a nějak nemám šanci si odpočinout.


Další týden.Zase trochu práce - ale už jen náhledy,kontrola jak si klienti vedou,jestli to funguje jak se nám jevilo.Ve čtvrtek odjíždíme směr Praha.Já pracovně -Terča si užívá bratra..Zůstáváme v Praze.Syn s přítelkyní odjíždí a my máme azyl na pár dní a společnost kocoura.A tak v pátek vyrážíme směr letiště Václava Havla ,potom obchoďák kde probíhá výstava zvětšeného mikrosvěta.Vši,klíště  a jiné potvůrky.Pořád očima vybírám šaty a jsem čím dál víc zoufalejší.Ke všemu se moje představa mírně liší s představou syna.Ráda bych jim vyhověla,vyplnila přání nevěsty a sebe i mladou oblékla do doporučené barvy bordó ,ale nějak se nedaří.Do toho vypracovávám otázky k ústní zkoušce ke zkouškám.Připadám si jak před maturitou.Sobotní plán bylo Zemědělské muzeum a park s kyvadlem -metronomem.Počasí bylo letní a muzeum se Terče moc líbilo.Mě zase park.Neděle je už odpočívací,balící a čekající na mladé.Přijeli v hrozném stavu.Tedy syn - pracují na Praze 6 a ještě před odjezdem se půlka jejich výpravy nakazila závadnou vodu co v ty dny tekla.Zcela sobecky ho potřebuji fit -příští týden mám zkoušku.

















Poslední květnový týden.Poslední jízda na kurz.Šílená tréma.Závěrečný test o 40 otázkách a ústní zkouška u lůžka.Mám to!!!Jsem tak strašně unavená.A po dlouhých měsících jsem vyžehlila obrovskou hromadu prádla pod kterým se schovával gauč.Já vidím gauč.Taky jsem ulovila Terče boty na svatbu.A v záchvatu pocitu,že se dceři dostatečně nevěnuji táhnu ji sobotním ránem na Pohádkovou Barboru.Pohádky ji letos moc neberou -míří směrem k pódiu kde se tančí a zpívá.Nakonec spokojenost -má balónek a za mě pohyb,slunce a kulturní vyžití.Domů na oběd a vyrážíme podruhé.Mladá u kamarádky a já pracovně na Sousedský jarmark.Střídáme se u stánku naší organizace.Nafukuju balónky a je mi hezky ,že jsem toho součástí.Neděli už jen věnuji sobě,bytu ,přípravě mladé do školy.A začínám se neuvěřitelně těšit na léto.Poprvé pojedeme na tábor -sice spolu,ale mladá nikdy nespala v chatce,ve spacáku,nechodila večer s baterkou.Svatba mého syna -Terezka bude oficiální družička.Ani netuší jak moc to pro mě znamená.








5 komentářů:

  1. Ahoj, mám z Vás dvou čím dál větší radost. A hrozně ses zlepšila ve focení! Hanka (od Bárta)

    OdpovědětVymazat
  2. Super! Super! Super! Velka gratulace k zvladnuti kurzu a samozrejme take ke svatbe syna.

    Taky Hanka;)

    OdpovědětVymazat
  3. Teda opravdu se nenudíte. Ale muselo to být fajn.
    Jen má prosbu, kde ve v Praze to zemědělské muzeum ? Mám vnoučka milovníka traktorů a všeho zemědělského.
    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat
  4. Všem moc děkuji.To muzeum je hned vedle Technického muzea -Kostelní ulice,Praha 7.

    OdpovědětVymazat
  5. Ten mikrosvět a traktory by se mi taky líbily. Gratuluji ke kursu!

    OdpovědětVymazat