úterý 5. listopadu 2013

Ŕíjen 2013.

Tak nám nastal říjen.Slunce z kapes co jsme si tam nabíraly v létě už přestává fungovat.Na začátku měsíce jsem už slyšela její fňukání,že ji štípou ruce.Sama jsem se zoufale ohlížela po zimních botách -letos si je prostě musím koupit a pořádné.Poté jsme si užily deštivé dny a oteplení mě dorazilo.Všichni jásaly nad sluncem a já se potýkala s motolicí a únavou.Když si tělo zvyklo následovala mě mladá.Ale ona se nakonec z únavy probrala a závěr měsíce jsme ustály.
První říjnový víkend byl ve znamení plaveckých závodů v Jihlavě.Navzdory únavě a pocitu,že tolik námahy za to snad ani nestojí -´(vždyť jsme tam jen do počtu) se změnil ve velice úspěšný závod.Mladá prorazila magickou bramborovou pozici.A hned dvakrát se umístila druhá -na 25 a 50 metrů s asistencí.Krom toho,že nálada cestou i přímo na bazéně byla úžasná.Domů jsme si vezly stříbro,zážitky a dobrou náladu.






















Další víkend byl pro nás delší.Vyrazily jsme už ve čtvrtek večer směr Praha.Na 3 dny jsme dělaly chůvy kocourovi a zároven´si přijely užít Prahy bez lékařů.Co nám nepřálo bylo počasí -večerní hledání syna v prudkém dešti před hlavním nádražím byl zážitek.V páteční ranní mlze jsme razily hledat obchod.Kupodivu jsme se neztratily a tak odpoledne přišel na řadu výlet.Karlův most -v dešti a muzeum Karla Zemana.Pro mě to byl úžasný návrat do dětství a mladou to taky zaujalo.V sobotu jsme okoukly tradiční Břevnovské posvícení.Počasí nic moc lidí spousty.Na závěr v zázračně slunečném nedělním dopoledni jsme ještě zvládly muzeum MHD -šly jsme tam už podruhé,ale já si až ted´nesla turistickou známku.Víkend byl na TZ úspěšný.Kocour byl prý taky spokojený.Užily jsme si to všichni.









































Terezka oslavila svůj svátek.Největší úspěch měl jako vždy mladý -dal jí malou škodu Romstr.Mladá to auto bůhví proč zbožnúje,pozná na ulici -mladému se zase stááášně nelíbí.A přesto si dal tu práci a mladé vyrazil dech -a to doslova zapomínala dýchat a potom už jen donekonečna opakovala ,,škoda romstr,škoda romstr".Já se svými Cd -pohádky a Tomáš Klus už takové reakce neměla.I ve škole se slavilo -donesly jsme jako každý rok dětem něco na zub.A mladá ten den nic nemusela a ještě šla do Penny na nákup.
Další víkend byl věnovaný odpočívání,malé procházce s tetou a sbírání materiálu pro lékaře.Tak zase Praha spojená s odběry.Taky návštěva muzea byla -tentokrát pannenky,autíčka.Bylo to moc fajn.Opět naše druhá návštěva,ale od té poslední je to o moc větší.




























Na mladou padla v dalších dnech šílená únava.Stížnosti ve škole,doma taky žádná sláva.Já do toho organizovala akci kulový blesk -za vydělané peníze jsem pořizovala dárek k narozeninám pro mladou.A vymyslela jsem zcela nový pracovní koutek -stůl,židly,knihovničku.Mladý přivezl z Ikei ale bylo to domlouvání na 2 dny.Mladá chodí kolem krabic a ani nepátrá co v nich je.Doufala jsem,že těch 5 volných dnů to vyřeší.Ale byly to dny hodně těžké.Zlobila,ale šíleně.Neuseděla čekání u mé zubařky -celé léto mě doprovázela s přehledem.Taky mimořádné plavání vylepšila osaháváním jiné slečny která je z ní pološílená hrůzou.Už jsem zase začala podléhat děsům co se to v jejím těle děje.Ale Praha mlčela,žádný telefonát,že by mělo být něco špatně.Prostě jen delší nenálada,únava.Je to za námi.




















Tak jsme úspěšně odvolily,vydlabaly dýni a dvakrát uvařily polévku z dýně.Zbavuji se hraček -aby bylo místo pro nové od Ježíška a aby se uvolnilo pro narozeninové překvapení.Mladá napsala Ježíškovi a ten už pomalu střádá dárečky.Zase má po ránu dobrou náladu,usmívá se a mele a mele.V ty její dny mi to už začínalo chybět.

3 komentáře:

  1. Ten zoznam je krasny, jak prosi a pekne podakuje, je moc sikovn. Este aj darceky si krasne vybrala.
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Bohatý měsíc a zároveň náročný. Hodně sil. Příjemné čtení.

    OdpovědětVymazat