neděle 4. května 2014

Duben 2014.

Apríl.Tak nějak jsem se cítila většinu dnů.Překvapována,zaskočená.Dobré je,že to většinou nebylo nepříjemné.
První týden v očekávání a napětí kdy už začne má práce.Zatím jsem se snažila věnovat domácnosti -velikonoce za rohem a návštěva na cestě.Až v půlce týdne se mi ozval zaměstnavatel s tím jestli bych v sobotu nebyla ochotna jet na školení.Ochotna já bych byla.Jen to kolem mi zase dalo pěkně zabrat.Nakonec to klaplo a já v sobotu vyrazila do Benešova.Poznala jsem své nové kolegyně -vtipné bylo,že jednou je máma z plavání a v pátek jsme spolu debatily ve vodě aniž bychom tušily.Bylo to akční a poučné.Třeba nás vyslali do města kdy jeden z dvojice měl zavázané oči a druhý ho doprovázel.Společnými silami jsme měli dojít na nákup.Během dne se mi podařilo i ulovit TZ a tak jsem se večer spokojená a nadšená vracela domů.Tady mě zase čekala spokojená a nadšená dcera která mi pak několik následujících dní líčila co všechno bratr udělal,řekl.Neděle byla už jen naše.Zašly jsme se podívat na výstavu modelů autíček.Jen mě mrzelo,že už pomalu balili.






A další týden už to začalo naostro.V úterý mám svou první asistenci na pracovišti.Má práce se týká podporovaného zaměstnávání a v blízké budoucnosti i podporovaného bydlení.Zatím mám vždy někoho za zády.Zatím plna nadšení vozím mladou do školy s instrukcemi kdy se asi objevím a vracím se zpátky.Potom zase letím pro mladou a nějak nestíhám nákupy,úklid.Ale je mi v tom fofru dobře.Užívám každičké chvilky klidu.V sobotu jsme celý den v zahradách Gasku kde probíhají velikonoce.Máme i společnost.Neděle je procházecí a chystající na další týden.Mám pocit,že nemám nic přichystané na Velikonoce.A atrakce se už sjíždí a mladá z nadšením každé ráno plánuje kam všude půjdeme.












Následoval krátký týden před svátky.Trocha teorie v kanceláři,papírování a hlavně teplo.Na další asistenci už jsem se musela řádně zateplit.Mladá to snáší docela dobře -paní učitelka je na tom hůř.Už mi hlásila,že má asi angínu.Naštěstí nějak nemám čas se tím trápit.Pár preventivních úkonů,přísun vitamínů.Nelehla takže to tak vážné nebylo.Poslední školní den před velikonocemi mají bohoslužbu a otevření smyslové zahrady.Tak se té slávy účastním a hurá domů.Tady všechno volá po jarním úklidu.Mezi nakupováním,obcházením prvních pouťových atrakcí uklízím,chystám.V sobotu dorazí máma,sestra s dětmi.A je nás plný byt.Zase je to o něco lepší než posledně -děti jsou tolerantnější.Spousta povídání,pouť.V neděli se tu na otočku objevil i syn.Tak i letos vzal mladou na labutě,autíčka.








Velikonoční pondělí proběhlo příjemně.Je čas loučení a zajetí do starých kolejí.I tento týden mě čeká pár hodin práce.V lepším počasí a více samostatně.Co mi tedy nejde jsou ty administrativní věci.Nějak jsem se přecenila.Nedaří se mi přihlásit do systému,triko propotím než vyplním rozpis na další měsíc,nedokážu zapisovat asistence do sdíleného dokumentu.Pomalu se PC vyhýbám obloukem protože teď už tam číhá i práce,nejen zábava.Jsem ráda za pátek.O víkendu se naše město probouzí -což je název akce na zahájení turistické sezony.Začíná to až v podvečer tak mám čas to tu trochu zkulturnit.A potom i s kamarádkou vidíme a slyšíme zvonkohru.Vtipné bylo,že jsem písně které budou hrát střílela od boku a párkrát se trefila.A tak když zvonily Já jsem z Kutné Hory a následně Yestrday v očích mladé jsem vážně stoupla.Potom úderem 18 se rozezněly všechny zvony ve městě.Zašly jsme si jak velké holky na večeři -pěkně v zahrádce restaurace.Čekaly jsme na hlavní program večera.Czech the Light které se konalo až po setmění u naší nevýznamnější památky.Takové malování světlem na historické budovy.A bylo to moc krásné.








Poslední,naštěstí kratičký týden uběhl rychle a v poklidu.Trocha práce. Shodou okolností když v úterý mířím přes most na asistenci neunikne mi ,že pod mostem je sanita,policejní vůz.Doma se pak dočtu,že nejen u nás páchala žena sebevraždu a jde mi mráz po zádech.Plánovala jsem každoroční oslavu čarodějnic u nějakého obr ohně.Ale mladá měla svůj projektový výlet a dorazily později než obvykle.Nedala by to.A tak jsme si buřta udělaly na pánvi a já si dala skleničku vína.Zasloužím si to,tenhle měsíc už mám něco vyděláno.



3 komentáře:

  1. Skvele zpravy. V praci se urcite zabehnete a skamaradite i s programem. Jinak Vam docela zavidim ty pekne akce, ktere se ve Vasem okoli poradaji.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je paráda a jsem ráda, že Vám práce vyšla.
    Držím palce.
    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat
  3. to je super že si "odpočineš" v práci .Držím palec at se co nejdřív zajedete a ať je to jen lepší a lepší

    OdpovědětVymazat